ZASADY BEZPIECZNEGO FUNKCJONOWANIA
HOTELU AQUARIUS SPA*****

WARUNKI ANULACJI REZERWACJI
Poniższe procedury obowiązują od dnia 12.02.2021.

  1. Gość odbywający pobyt – otrzyma możliwość bezpłatnego skrócenia pobytu. Gość zostanie obciążony tylko za zrealizowane usługi.
  2. Gość, który posiada zaliczkowaną rezerwację na termin, w okresie obowiązującego zamknięcia hotelu, będzie miał możliwość:
    • przeniesienia swojej rezerwacji na inny termin – wartość nowej rezerwacji zostanie przeliczona zgodnie z obowiązującym cennikiem
    • otrzymania vouchera kwotowego o wartości wpłaconej zaliczki do wykorzystania na usługi noclegowe, ważnego do 20.12.2021 roku
    • otrzymania całkowitego zwrotu wpłaconej zaliczki

ZASADY BEZPIECZNEGO FUNKCJONOWANIA HOTELU AQUARIUS SPA*****

Higiena i czystość w obiekcie zawsze były dla nas priorytetem, co miało też odzwierciedlenie w Państwa wysokich ocenach. Używanie podczas sprzątania na szeroką skalę dezynfektantów, działanie zgodnie z procedurami HACCP w gastronomii, czy też bieżąca konserwacja instalacji i urządzeń, od początku były i są dla nas codziennością gwarantującą odpowiedzialne i bezpieczne świadczenie usług.

Jednakże funkcjonowanie w szczególnej sytuacji, jaką jest pandemia, wymaga od nas dostosowania procedur do zasad bezpieczeństwa i higieny, które mają za zadanie chronić Gości i pracowników  przed zakażeniem. Zapewniamy, że przeszkoliliśmy personel oraz wdrożyliśmy i przestrzegamy  poniższych procedur, opracowanych w oparciu o wytyczne Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Wierzymy, że dzięki nim Państwa pobyt w naszym hotelu będzie bezpieczny oraz pozwoli cieszyć się nadmorskim klimatem i czerpać energię  z pięknej natury wybrzeża.

Informujemy także, iż zgodnie z decyzjami administracyjnymi władz państwowych  w hotelu aktualnie nie funkcjonuje Aquarius CLUB & LOUNGE.

 

PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA

Hotel jest obiektem o dużej powierzchni, wnętrza są bardzo przestronne, więc możliwe jest zachowanie bezpiecznej odległości 2 m pomiędzy osobami.

I. Zgłoszenie pobytu (meldowanie w recepcji) i pobyt

  1. Hotel przyjmuje na pobyt wyłącznie osoby zdrowe. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, temperatura ciała powyżej 38 stopni Gościowi i osobom mu towarzyszącym zostanie odmówiony wstęp na teren hotelu.
  2. Przy wejściu do hotelu znajduje się dozownik ze środkiem do obowiązkowej dezynfekcji rąk.
  3. Przy stanowisku recepcyjnym umieszczone są oznaczenia wydzielające bezpieczne odległości. Bezpośrednio przy ladzie przewidziane jest miejsce tylko dla jednego Gościa.
  4. Stanowiska recepcyjne zostały wyposażone w przegrody oddzielające pracowników od Gości, a blaty, terminale płatnicze i karty pokojowe są po każdym Gościu dezynfekowane.
  5. Usługa dostarczania bagażu do i z pokoju zostaje zawieszona, wózki hotelowe pozostające do dyspozycji Gości są regularnie dezynfekowane.
  6. Przebywanie w pokojach osób niezakwaterowanych w hotelu jest niedozwolone (brak możliwości odwiedzin przez osoby z zewnątrz).
  7. W przypadku pojawienia się niepokojących objawów zdrowotnych podczas pobytu, Gość jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym recepcję.

II. Pokój

  1. Zachowujemy przerwę min. 24h pomiędzy zakwaterowaniem w tym samym pokoju kolejnych Gości. Pokoje dokładnie wietrzymy i sprzątamy z zastosowaniem szczególnych procedur dezynfekcji (m.in. meble, klamki, uchwyty, piloty do telewizora, telefony, czajniki). Personel pracuje w rękawiczkach i maseczkach.
  2. Wkłady kołder i poduszek po każdym wyjeździe są dezynfekowane specjalistycznymi środkami. Pościel i ręczniki są prane w wysokiej temperaturze z odpowiednimi detergentami.
  3. Zawartość lodówek minibarowych została usunięta. Asortyment uzupełniamy na życzenie.
  4. Podczas pobytu pokoje są sprzątane na życzenie Gości i podczas ich nieobecności. Prosimy poinformować nas o nieobecności i życzeniu sprzątania pokoju poprzez wywieszenie na klamce informacji „Proszę posprzątać”. W przypadku gdy Gość nie życzy sobie sprzątania w danym dniu, nie należy wywieszać zawieszki. Szczególne preferencje zawsze można zgłosić w recepcji.
  5. W łazienkach znajdują się dozowniki z mydłem antybakteryjnym.

III. Części wspólne

  1. Osoby przebywające w częściach wspólnych są zobowiązane do noszenia maseczek, stosownie do wytycznych Ministerstwa Zdrowia.
  2. Windą należy jeździć pojedynczo lub w gronie osób zakwaterowanych w jednym pokoju. Zachęcamy do korzystania z klatki schodowej „B”, znajdującej się przy pokojach 143, 243, 343.
  3. Wszelkie ogólnodostępne blaty, klamki, poręcze, przyciski wind, toalety, etc. podlegają regularnej dezynfekcji co godzinę w godz. 7.00-23.00, w godzinach nocnych wg harmonogramu.
  4. Dozowniki w toaletach ogólnodostępnych wypełnione są mydłem antybakteryjnym.
  5. Przed wejściem do hotelu, w holu głównym, w Restauracji, w Recepcji AQUACENTER&SPA, przed Klubem Zabaw, w szatniach basenowych i przed wejściem do siłowni dostępne są dozowniki ze środkiem dezynfekującym do rąk, który nie wymaga spłukiwania.
  6. Wyposażenie Klubu Zabaw dla dzieci zostało ograniczone do zabawek, które umożliwiają łatwą dezynfekcję (dezynfekcja przeprowadzana jest podczas przerw technicznych w ciągu dnia). Przed wejściem do Klubu Zabaw Goście są proszeni o dezynfekcję rąk i zapoznanie się z zasadami bezpiecznego korzystania z sali, umieszczonymi przed drzwiami.
  7. W Recepcji SPA dostępne są w sprzedaży maseczki i kieszonkowe płyny dezynfekujące.
  8. Funkcjonuje wypożyczalnia hotelowych rowerów, które są dezynfekowane po każdym Gościu.

IV. Gastronomia

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami w restauracji i kawiarni nie jest możliwa konsumpcja posiłków. Są one serwowane przez obsługę kelnerską do pokoju do konsumpcji przypisanego do danego Gościa na czas pobytu. W pokoju do konsumpcji znajduje się wygodny stół i krzesła, pokój jest nieodpłatnie udostępniany Gościom na czas posiłku.
  2. Dania z menu a’ la carte są dostarczane do pokoju do konsumpcji  bez opłat za usługę room-service w godzinach 13:00-22:00. Po godzinie 22:00 obowiązuje menu room-service nocny z opłatą za room-service wysokości 25 zł. Menu znajduje się w telewizji w pokoju.
  3. Asortyment z kawiarni dostarczamy do pokoju, bez opłat za room service w godzinach 10:00-22:00, menu kawiarni jest dostępne w pokoju.
  4. Kucharze i kelnerzy pracują w maskach ochronnychstosując wszystkie zasady HACCP i Sanepidu.
  5. Powierzchnie ogólnodostępne, akcesoria, stoliki i krzesła podlegają dezynfekcji.

V. Aquacenter i siłownia

  1. Do dyspozycji Gości jest basen rekreacyjny z atrakcjami wodnymi, brodzik dla dzieci z mini-zjeżdżalnią, dwa jacuzzi wewnętrzne oraz basen pływacki. Przed wejściem do Aquacenter Goście są proszeni o zdezynfekowanie rąk i zapoznanie się z zasadami bezpiecznego korzystania z basenów i saun umieszczonymi przed recepcją basenową.
  2. Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 lutego 2021 korzystanie z saun i siłowni nie jest możliwe.
  3. W strefie Aquacenter jest prowadzona regularna dezynfekcja zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju i GIS.
  4. Przed wejściem na siłownię Goście są proszeni o zdezynfekowanie rąk i zapoznanie się z zasadami bezpiecznego korzystania z siłowni, umieszczonymi przed wejściem do sali.

VI. Centrum Kosmetyczne

  1. W Recepcji SPA przed wejściem do Centrum Kosmetycznego Goście są proszeni o zdezynfekowanie rąk.
  2. Przed skorzystaniem z zabiegów w Centrum Kosmetycznym Goście mają mierzoną temperaturę termometrem bezdotykowym.
  3. Wszelkie powierzchnie ogólnodostępne, a także sprzęt, kosmetyki i gabinety podlegają regularnej dezynfekcji.
  4. Pracownicy wykonują zabiegi w maseczkach ochronnych i w rękawiczkach.
  5. Goście są proszeni o zasłanianie ust i nosa, jeśli specyfika zabiegu na to pozwala.

VII. Pracownicy

  1. Monitorujemy temperaturę ciała pracowników, dostawców i serwisów wchodzących na teren hotelu. Osoby z jakimikolwiek objawami przeziębienia lub podwyższoną temperaturą ciała nie są dopuszczane do pracy.
  2. Każdy pracownik wchodzący na teren hotelu ma obowiązek zdezynfekować ręce.
  3. Personel wyposażony jest w odpowiednie środki ochrony osobistej (maseczki ochronne, rękawiczki) oraz płyny do dezynfekcji i mydła antybakteryjne.
  4. Wszelkie ciągi komunikacyjne, klatki schodowe, windy, pomieszczenia socjalne podlegają regularnej dezynfekcji.

VIII. Rozwiązania techniczne

  1. Regularnie serwisujemy i dezynfekujemy urządzenia klimatyzacyjne oraz terminowo wymieniamy filtry. W centralach wentylacyjnych stosujemy wyłącznie filtry klas F7 i F5.
  2. Woda użytkowa jest w całości uzdatniana i poddawana filtracji. Na instalacji wody ciepłej zamontowany jest generator dwutlenku chloru, który jest wysoce efektywny w zwalczaniu drobnoustrojów i ma długi czas utrzymywania się w instalacji.
Cennik Wyznacz trasę Zadzwoń