ZASADY BEZPIECZNEGO FUNKCJONOWANIA
HOTELU AQUARIUS SPA*****
WARUNKI ANULACJI REZERWACJI
Poniższe procedury obowiązują od dnia 12.02.2021.
- Gość odbywający pobyt – otrzyma możliwość bezpłatnego skrócenia pobytu. Gość zostanie obciążony tylko za zrealizowane usługi.
- Gość, który posiada zaliczkowaną rezerwację na termin, w okresie obowiązującego zamknięcia hotelu, będzie miał możliwość:
- przeniesienia swojej rezerwacji na inny termin – wartość nowej rezerwacji zostanie przeliczona zgodnie z obowiązującym cennikiem
- otrzymania vouchera kwotowego o wartości wpłaconej zaliczki do wykorzystania na usługi noclegowe, ważnego do 20.12.2021 roku
- otrzymania całkowitego zwrotu wpłaconej zaliczki
ZASADY BEZPIECZNEGO FUNKCJONOWANIA HOTELU AQUARIUS SPA*****
Higiena i czystość w obiekcie zawsze były dla nas priorytetem, co miało też odzwierciedlenie w Państwa wysokich ocenach. Używanie podczas sprzątania na szeroką skalę dezynfektantów, działanie zgodnie z procedurami HACCP w gastronomii, czy też bieżąca konserwacja instalacji i urządzeń, od początku były i są dla nas codziennością gwarantującą odpowiedzialne i bezpieczne świadczenie usług.
Jednakże funkcjonowanie w szczególnej sytuacji, jaką jest pandemia, wymaga od nas dostosowania procedur do zasad bezpieczeństwa i higieny, które mają za zadanie chronić Gości i pracowników przed zakażeniem. Zapewniamy, że przeszkoliliśmy personel oraz wdrożyliśmy i przestrzegamy poniższych procedur, opracowanych w oparciu o wytyczne Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Wierzymy, że dzięki nim Państwa pobyt w naszym hotelu będzie bezpieczny oraz pozwoli cieszyć się nadmorskim klimatem i czerpać energię z pięknej natury wybrzeża.
Informujemy także, iż zgodnie z decyzjami administracyjnymi władz państwowych w hotelu aktualnie nie funkcjonuje Aquarius CLUB & LOUNGE.
PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA
Hotel jest obiektem o dużej powierzchni, wnętrza są bardzo przestronne, więc możliwe jest zachowanie bezpiecznej odległości 2 m pomiędzy osobami.
I. Zgłoszenie pobytu (meldowanie w recepcji) i pobyt
- Hotel przyjmuje na pobyt wyłącznie osoby zdrowe. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, temperatura ciała powyżej 38 stopni Gościowi i osobom mu towarzyszącym zostanie odmówiony wstęp na teren hotelu.
- Przy wejściu do hotelu znajduje się dozownik ze środkiem do obowiązkowej dezynfekcji rąk.
- Przy stanowisku recepcyjnym umieszczone są oznaczenia wydzielające bezpieczne odległości. Bezpośrednio przy ladzie przewidziane jest miejsce tylko dla jednego Gościa.
- Stanowiska recepcyjne zostały wyposażone w przegrody oddzielające pracowników od Gości, a blaty, terminale płatnicze i karty pokojowe są po każdym Gościu dezynfekowane.
- Usługa dostarczania bagażu do i z pokoju zostaje zawieszona, wózki hotelowe pozostające do dyspozycji Gości są regularnie dezynfekowane.
- Przebywanie w pokojach osób niezakwaterowanych w hotelu jest niedozwolone (brak możliwości odwiedzin przez osoby z zewnątrz).
- W przypadku pojawienia się niepokojących objawów zdrowotnych podczas pobytu, Gość jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym recepcję.
II. Pokój
- Zachowujemy przerwę min. 24h pomiędzy zakwaterowaniem w tym samym pokoju kolejnych Gości. Pokoje dokładnie wietrzymy i sprzątamy z zastosowaniem szczególnych procedur dezynfekcji (m.in. meble, klamki, uchwyty, piloty do telewizora, telefony, czajniki). Personel pracuje w rękawiczkach i maseczkach.
- Wkłady kołder i poduszek po każdym wyjeździe są dezynfekowane specjalistycznymi środkami. Pościel i ręczniki są prane w wysokiej temperaturze z odpowiednimi detergentami.
- Zawartość lodówek minibarowych została usunięta. Asortyment uzupełniamy na życzenie.
- Podczas pobytu pokoje są sprzątane na życzenie Gości i podczas ich nieobecności. Prosimy poinformować nas o nieobecności i życzeniu sprzątania pokoju poprzez wywieszenie na klamce informacji „Proszę posprzątać”. W przypadku gdy Gość nie życzy sobie sprzątania w danym dniu, nie należy wywieszać zawieszki. Szczególne preferencje zawsze można zgłosić w recepcji.
- W łazienkach znajdują się dozowniki z mydłem antybakteryjnym.
III. Części wspólne
- Osoby przebywające w częściach wspólnych są zobowiązane do noszenia maseczek, stosownie do wytycznych Ministerstwa Zdrowia.
- Windą należy jeździć pojedynczo lub w gronie osób zakwaterowanych w jednym pokoju. Zachęcamy do korzystania z klatki schodowej „B”, znajdującej się przy pokojach 143, 243, 343.
- Wszelkie ogólnodostępne blaty, klamki, poręcze, przyciski wind, toalety, etc. podlegają regularnej dezynfekcji co godzinę w godz. 7.00-23.00, w godzinach nocnych wg harmonogramu.
- Dozowniki w toaletach ogólnodostępnych wypełnione są mydłem antybakteryjnym.
- Przed wejściem do hotelu, w holu głównym, w Restauracji, w Recepcji AQUACENTER&SPA, przed Klubem Zabaw, w szatniach basenowych i przed wejściem do siłowni dostępne są dozowniki ze środkiem dezynfekującym do rąk, który nie wymaga spłukiwania.
- Wyposażenie Klubu Zabaw dla dzieci zostało ograniczone do zabawek, które umożliwiają łatwą dezynfekcję (dezynfekcja przeprowadzana jest podczas przerw technicznych w ciągu dnia). Przed wejściem do Klubu Zabaw Goście są proszeni o dezynfekcję rąk i zapoznanie się z zasadami bezpiecznego korzystania z sali, umieszczonymi przed drzwiami.
- W Recepcji SPA dostępne są w sprzedaży maseczki i kieszonkowe płyny dezynfekujące.
- Funkcjonuje wypożyczalnia hotelowych rowerów, które są dezynfekowane po każdym Gościu.
IV. Gastronomia
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami w restauracji i kawiarni nie jest możliwa konsumpcja posiłków. Są one serwowane przez obsługę kelnerską do pokoju do konsumpcji przypisanego do danego Gościa na czas pobytu. W pokoju do konsumpcji znajduje się wygodny stół i krzesła, pokój jest nieodpłatnie udostępniany Gościom na czas posiłku.
- Dania z menu a’ la carte są dostarczane do pokoju do konsumpcji bez opłat za usługę room-service w godzinach 13:00-22:00. Po godzinie 22:00 obowiązuje menu room-service nocny z opłatą za room-service wysokości 25 zł. Menu znajduje się w telewizji w pokoju.
- Asortyment z kawiarni dostarczamy do pokoju, bez opłat za room service w godzinach 10:00-22:00, menu kawiarni jest dostępne w pokoju.
- Kucharze i kelnerzy pracują w maskach ochronnychstosując wszystkie zasady HACCP i Sanepidu.
- Powierzchnie ogólnodostępne, akcesoria, stoliki i krzesła podlegają dezynfekcji.
V. Aquacenter i siłownia
- Do dyspozycji Gości jest basen rekreacyjny z atrakcjami wodnymi, brodzik dla dzieci z mini-zjeżdżalnią, dwa jacuzzi wewnętrzne oraz basen pływacki. Przed wejściem do Aquacenter Goście są proszeni o zdezynfekowanie rąk i zapoznanie się z zasadami bezpiecznego korzystania z basenów i saun umieszczonymi przed recepcją basenową.
- Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 lutego 2021 korzystanie z saun i siłowni nie jest możliwe.
- W strefie Aquacenter jest prowadzona regularna dezynfekcja zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju i GIS.
- Przed wejściem na siłownię Goście są proszeni o zdezynfekowanie rąk i zapoznanie się z zasadami bezpiecznego korzystania z siłowni, umieszczonymi przed wejściem do sali.
VI. Centrum Kosmetyczne
- W Recepcji SPA przed wejściem do Centrum Kosmetycznego Goście są proszeni o zdezynfekowanie rąk.
- Przed skorzystaniem z zabiegów w Centrum Kosmetycznym Goście mają mierzoną temperaturę termometrem bezdotykowym.
- Wszelkie powierzchnie ogólnodostępne, a także sprzęt, kosmetyki i gabinety podlegają regularnej dezynfekcji.
- Pracownicy wykonują zabiegi w maseczkach ochronnych i w rękawiczkach.
- Goście są proszeni o zasłanianie ust i nosa, jeśli specyfika zabiegu na to pozwala.
VII. Pracownicy
- Monitorujemy temperaturę ciała pracowników, dostawców i serwisów wchodzących na teren hotelu. Osoby z jakimikolwiek objawami przeziębienia lub podwyższoną temperaturą ciała nie są dopuszczane do pracy.
- Każdy pracownik wchodzący na teren hotelu ma obowiązek zdezynfekować ręce.
- Personel wyposażony jest w odpowiednie środki ochrony osobistej (maseczki ochronne, rękawiczki) oraz płyny do dezynfekcji i mydła antybakteryjne.
- Wszelkie ciągi komunikacyjne, klatki schodowe, windy, pomieszczenia socjalne podlegają regularnej dezynfekcji.
VIII. Rozwiązania techniczne
- Regularnie serwisujemy i dezynfekujemy urządzenia klimatyzacyjne oraz terminowo wymieniamy filtry. W centralach wentylacyjnych stosujemy wyłącznie filtry klas F7 i F5.
- Woda użytkowa jest w całości uzdatniana i poddawana filtracji. Na instalacji wody ciepłej zamontowany jest generator dwutlenku chloru, który jest wysoce efektywny w zwalczaniu drobnoustrojów i ma długi czas utrzymywania się w instalacji.